سازمان ملل: هرگونه حمله آمریکا به زیرساخت‌های ایران نقض قوانین بین‌المللی است

اقتصادنیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 22:16
اقتصادنیوز: سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد: از لحن تهدیدآمیز پست ترامپ در شبکه‌های اجتماعی که در آن از حملات به زیرساخت‌های ایران سخن گفته شده، نگران هستیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل، روز دوشنبه در کنفرانس خبری در واکنش به تهدیدهای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران گفت: «ما از لحن این پست در شبکه‌های اجتماعی که در آن تهدیدهایی مبنی بر حملات آمریکا به نیروگاه‌ها، پل‌ها و دیگر زیرساخت‌ها مطرح شده بود، نگران هستیم.»

وی افزود که چنین حملاتی «نقض قوانین بین‌المللی خواهد بود».

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز یکشنبه از ایران خواسته بود تا سه‌شنبه آینده تنگه هرمز را باز کند و در غیر این صورت تهدید کرده بود که به نیروگاه‌ها و پل‌های ایران حمله خواهد کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.