نگرانی وزیر خارجه قطر از حمله به زیرساخت‌های کشورهای عربی | پیامدها بسیار وخیم خواهد بود

همشهری آنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 19:48
وزیر خارجه قطر با ابراز نگرانی از حمله به زیرساخت‌های حیاتی کشورهای عربی، بار دیگر خواستار توافق و گفت‌وگو برای پایان جنگ شد.

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تهدید دونالد ترامپ در خصوص حمله به زیرساخت‌های انرژی و تهدید ایران به عمل متقابل، وزیر خارجه قطر از وقوع چنین رخدادی ابراز نگرانی کرد.
محمد عبدالرحمن آل ثانی در دیدار با همتای کویتی خود، گفت: پیامدهای حمله به زیر ساخت‌های حیاتی، به ویژه در حوزه آب، غذا و تأسیسات انرژی بسیار وخیم خواهد بود.
او همچنین خواستار «تقویت هماهنگی‌ها و افزایش تلاش‌های مشترک میان کشورهای منطقه برای بازگشت به میز گفت‌وگو» شد.
این برای چندمین بار است که وزیر خارجه قطر خواستار پایان سریع جنگ و توافق شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.