ترامپ: سه‌شنبه آخرین مهلت برای ایران است/ آنها پیشنهادی مهم ارائه دادند، این کافی نیست، اما بسیار مهم است/ ایرانی‌ها حاضر به تسلیم نیستند

اقتصادنیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 19:04
اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا گفت: از زبان تند در پلتفرم تروث سوشیال استفاده کردم تا منظورم را به ایران برسانم و پیامم منتقل شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران گفت: ایران با نیت خوب مذاکره می‌کند و مذاکره‌کنندگان آنجا اکنون منطقی‌تر هستند.

بخش‌های از اظهارات او را می خوانید: 

*سه‌شنبه آخرین مهلت برای ایران است/ آنها پیشنهادی مهم ارائه دادند، این کافی نیست اما بسیار مهم است

*جنگ با ایران ممکن است خیلی زود به پایان برسد، اگر آن‌ها کاری را که باید انجام دهند.

*اگر دست خودم بود نفت ایران را می‌گرفتم.

*از زبان تند در پلتفرم تروث سوشیال استفاده کردم تا منظورم را برسانم و پیامم منتقل شد.

*متأسفانه مردم آمریکا خواهان بازگشت ما به کشور هستند.

*قرار بود به معترضان در ایران سلاح تحویل داده شود، اما گروه خاصی از افراد آن را نزد خود نگه داشتند.

*ایرانی‌ها حاضر به تسلیم نیستند و من نمی‌خواهم بیشتر از این پیش بروم چون مسائل دیگری هم هست که بدتر از نابودی نیروگاه‌ها و پل‌هاست.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.