سناتور آمریکایی:کشتن غیرنظامیان ایرانی غیرمسئولانه است؛ ترامپ مقصر است

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 19:03
سناتور دموکرات ایالت میشیگان اعلام کرد: کشتن غیرنظامیان در ایران و تخریب زیرساخت‌ های غیرنظامی غیرمسئولانه و اشتباه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، الیسا اسلاتکین سناتور دموکرات ایالت میشیگان امروز دوشنبه با انتشار پیامی در ایکس در خصوص ادامه تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به ایران نوشت: تهدیدهای اخیر ترامپ علیه ایران، در صورت اجرا قانون درگیری مسلحانه مندرج در کنوانسیون‌ های ژنو و کتابچه راهنمای قانون جنگ وزارت دفاع را نقض می‌ کند.

سناتور دموکرات ایالت میشیگان ادامه داد: کشتن غیرنظامیان در ایران و تخریب زیرساخت‌ های غیرنظامی مانند پل‌ ها و نیروگاه‌ ها غیرمسئولانه و اشتباه است. علاوه بر این، این نیروهای مسلح ما هستند که در معرض خطر قانونی و جانی قرار می‌گیرند. ترامپ ما را وارد جنگ پیچیده دیگری در خاورمیانه (غرب آسیا) کرده است. تصمیمات او باعث می‌شود که ما در خارج از کشور امنیت کمتری داشته باشیم، قیمت‌ها افزایش یابد و هزینه جانی و مالی آمریکایی‌ها تمام شود. او باید برای پایان دادن به این جنگ، باز کردن تنگه هرمز مذاکره کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.