ورود نخستین کاروان کمک های بشردوستانه قرقیزستان از مرز سرخس

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 18:38
مشهد- نخستین کاروان کمک های بشردوستانه قرقیزستان به ایران از مرز شهرستان سرخس وارد کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه کاروان کمک های بشردوستانه جمهوری قرقیزستان از طریق پایانه مرزی شهید شوشتری سرخس وارد کشور شد.

این کاروان شامل ۷ تریلی محصولات غذایی، دارویی و لوازم پزشکی و اقلام ضروری می باشد که با حضور کیلیچوف عاقل بیک سفیر جمهوری قرقیزستان در ایران، آسانوف آلماز بیک معاون وزیر حوادث جمهوری قرقیزستان و تعدادی دیگر از مسئولین این کشور طی مراسمی در پایانه مرزی سرخس، تحویل مقامات جمهوری اسلامی ایران شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.