تکمیل بیمارستان ۵۳ تختی لنگرود تا هفته دولت

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 15:27
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در سفر به گیلان، از طرح بیمارستان ۵۳ تختخوابی لنگرود بازدید کرد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، علی نوذرپور، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی با سفر به استان گیلان، به همراه مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی از طرح بیمارستان ۵۳ تختخوابی لنگرود بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان مجری گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه بیش از ۸۵ درصد است و در صورت تأمین اعتبار، عملیات اجرایی ساختمان اصلی و موتورخانه بیمارستان تا پایان خرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

نوذرپورافزود: نقشه و برآورد محوطه‌سازی، تجهیزات سانترال گازهای طبی و تجهیزات آمفی تئاتر به زودی توسط مشاور پروژه ارائه و انشعابات پروژه نیز با هم‌افزایی ادارات خدمات‌رسان و پیگیری فرمانداری شهرستان لنگرود انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری جلسات و پیگیری‌های مستمر و اهتمام تام مجموعه اجرایی این طرح، پیش‌بینی می‌شود عملیات تکمیلی بیمارستان لنگرود تا هفته دولت پایان یابد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.