دستگیری زن ۴۵ ساله در شاهرود به اتهام همکاری با دشمن در شرایط جنگی

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 14:45
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری خانم ۴۵ ساله در شاهرود خبر داد و گفت: این متهم اطلاعات اماکن عمومی و نظامی را هنگام حمله دشمن به خاک کشور ارسال می‌کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید موسی حسینی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری خانم ۴۵ ساله در شاهرود خبر داد و در توضیحات اظهار داشت: این فرد اقدام به ارسال اطلاعات و همکاری با دشمن در شرایط جنگی کشور کرده بود.

وی از دستگیری متهم طی عملیات غافلگیرانه خبر داد و ادامه داد: این خانم از اماکن عمومی و نظامی هنگام حمله به خاک کشور اطلاعات ارسال کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان به لیدری این خاتم در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: این متهم با برقراری ارتباط مستمر با رسانه های معاند موقعیت مناطق عمومی و نظامی را برای آن ها ارسال کرده است.

حسینی ارتباط با رسانه های بیگانه و دشمن را در شرایط جنگی عمل مجرمانه خواند و تصریح کرد: متهم برابر همین جرم به مراجع قضایی شهرستان شاهرود معرفی شده است.

وی ادامه داد: با فرد یا هر گروهی که قصد به مخاطره انداختن امنیت مردم را داشته باشند به طور برخورد خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.