«فاجعه‌بار» است؛ واکنش ایران به رویکرد آژانس در ماجرای حمله به نیروگاه اتمی بوشهر | به جای اینکه به وظایف خودش عمل کند ...

همشهری آنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 13:18
بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رویکرد آژانس در خصوص حمله به نیروگاه اتمی بوشهر «فاجعه‌بار» است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دانشجو،سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری بیان کرد: آژانس به جای اینکه به وظایف خودش عمل کرده و این اقدام را محکوم بکند عملاً در جهت عادی سازی حمله به تاسیسات هسته ای صلح آمیز کشور گام برداشته است.

مصاحبه های شخص مدیرکل آژانس واقعا از حد خارج شده و نه تنها فراتر از وظایف پادمانی آژانس وظایف فنی آژانس بلکه به نوعی همراهی و توجیه جنایاتی است که در حال ارتکاب علیه کلیت ایران و به طور خاص علیه تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران است.

آژانس، کشورهای عضو آژانس و شخص مدیر کل آژانس که به هر حال داعیه دبیرکلی سازمان ملل را هم دارد باید متوجه باشند که اسم شان در نظر مردم ایران به عنوان بخشی از این جنایت ثبت شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.