رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و فرانسه

تابناک دوشنبه 17 فروردین 1405 - 11:21
پیامدهای چنین وضعیتی محدود به ایران و منطقه نخواهد بود، بلکه تاثیرات مخربی برای انرژی و اقتصاد جهان خواهد داشت که مسئولیت آن صرفا بر عهده مقام‌های آمریکایی و متجاوزین خواهد بود.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ «سید عباس عراقچی» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و «ژان نوئل بارو» وزیر خارجه فرانسه در تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و مسائل بین‌المللی مرتبط با جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران گفتگو کردند. 

وزیر امور خارجه افزود: این تهدید به منزله عادی سازی جنایت جنگی و نسل‌کشی است و در صورتی که عملی شود، بدون تردید با واکنش قاطع و همه‌جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

 پیامدهای چنین وضعیتی محدود به ایران و منطقه نخواهد بود، بلکه تاثیرات مخربی برای انرژی و اقتصاد جهان خواهد داشت که مسئولیت آن صرفا بر عهده مقام‌های آمریکایی و متجاوزین خواهد بود. 

 وزیر خارجه فرانسه ضمن تاکید بر ضرورت خاتمه جنگ، تهدیدات در خصوص حمله به زیرساخت‌ها را باعث افزایش تنش در منطقه دانست و بر لزوم حل و فصل مسائل از طریق دیپلماسی تاکید کرد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.