تمرکز مس ایران بر بومی‌سازی و ساخت داخل در سال ۱۴۰۵

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 11:17
شرکت ملی صنایع مس ایران در نخستین نشست کارگروه بومی‌سازی خود در سال ۱۴۰۵، بر اجرای موفقیت‌آمیز برنامه‌های ساخت داخل و تدوین ابرطرح‌های جدید با مشارکت شرکت‌های ایرانی تأکید کرد.

تمرکز مس ایران بر بومی‌سازی و ساخت داخل در سال ۱۴۰۵

به گزارش خبرگزاری صداو سیما از شرکت ملی مس، مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در نخستین نشست کارگروه بومی‌سازی و ساخت داخل شرکت ملی صنایع مس ایران در سال ۱۴۰۵ با اشاره به موفقیت برنامه‌های بومی‌سازی تجهیزات و قطعات اساسی، بر اهمیت تأمین به‌موقع نیاز طرحها، جلوگیری از خروج ارز و پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای تأکید کرد.

سیدمصطفی فیض، با تأکید بر لزوم استفاده از توانمندی‌های داخلی در حوزه بومی‌سازی، اعلام کرد که طراحی و اجرای ابرطرحهای ساخت داخل با مشارکت شرکت‌های داخلی به‌عنوان گام راهبردی آینده در دستور کار قرار گرفته است. این اقدامات در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی صورت می‌گیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.