
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم اعلام کرد این افزایش نتیجه همکاری مؤثر میان اداره کل محیط زیست و شرکت شهرکهای صنعتی است.
سیده مریم محمدی با اشاره به نقش همکاریهای دوجانبه گفت: همین تعامل سازنده باعث شده احداث تصفیهخانهها در شهرکهای صنعتی و همچنین توسعه شهرکها—چه در بخش دولتی و چه خصوصی—شتاب چشمگیری پیدا کند.
وی تأکید کرد: در پی آسیبهای واردشده به برخی واحدهای صنعتی در دوران جنگ تحمیلی و ضرورت حمایت از فعالان اقتصادی، تسهیل تولید همراه با رعایت استانداردهای زیستمحیطی در دستور کار اداره کل قرار دارد.
وحید آشتیانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم نیز در این دیدار گزارشی از برنامهها و طرحهای زیستمحیطی سال ۱۴۰۵ ارائه کرد و گفت: توسعه فضای سبز در شهرکهای صنعتی استان طبق تفاهمنامه مشترک با اداره کل منابع طبیعی در حال اجراست.