دستگیری زنی که به صاحبکارش خیانت کرد

همشهری آنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 09:06
فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری فردی خبر داد که با همدستی همسرش از صاحبکار خود سرقت کرده بود.

به گزارش همشهری آنلاین، با اعلام یک شهروند در زرند استان کرمان و گزارش وقوع سرقت مبنی بر اینکه از منزلش مقادیری طلا به سرقت رفته است، تیمی از نیروهای کلانتری۱۲ زرند برای بررسی پرونده وارد عمل شدند.

نیروهای کلانتری در تحقیقات خود متوجه شدند زنی که به عنوان نظافتچی در منزل این شهروند کار می‌کرده، با همدستی شوهرش، اقدام به سرقت حدود ۱۵ میلیارد ریال طلا ازمنزل وی کرده است.

به گفته سرهنگ شیخ زاهدی فرمانده انتظامی شهرستان زرند کرمان، در بازرسی از مخفیگاه متهمان طلای سرقتی کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.