فرهاد مجیدی: در لیگ برتر امارات می‌مانیم

افکار نیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 02:17
سرمربی ایرانی البطائح معتقد است تیمش از منطقه خطر فاصله می‌گیرد و در لیگ برتر امارات می‌ماند.

تیم فوتبال کلباء روز شنبه در مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر امارات دو بار با گلزنی سامان قدوس از البطائح پیش افتاد، اما هر دو بار شاگردان فرهاد مجیدی گل‌ها را جبران کردند و در نهایت به تساوی دو بر دو رسیدند تا امیدوار به بقا در این رقابت‌ها شوند.

فرهاد مجیدی در پایان مسابقه خانگی البطائح مقابل کلباء و تیم سابقش، بر اطمینان کامل خود نسبت به بقای تیمش در لیگ ادنوک تاکید کرد و گفت: تیمم بازیکنان با کیفیت و خوبی دارد، اما از کمبود شانس رنج می‌برد.

او ادامه داد: من 100 درصد به بقای تیم اطمینان دارم و قبلا هم تاکید کرده‌ام که فصل را در جایگاهی بهتر به پایان خواهیم رساند، چراکه اعتماد زیادی به بازیکنان دارم.

سرمربی ایرانی البطائح توضیح داد تیمش از ابتدای فصل با مشکل در خط حمله مواجه بوده که پس از جدایی آناتولی برتراند (بازیکن کامرونی) تشدید شده و افزود: باشگاه ما سیکو لیگا، مهاجم فرانسوی را از کلباء به خدمت گرفت، اما او به دلیل وجود یک بند در قراردادش، نتوانست در این مسابقه به میدان برود.

سرمربی البطائح در پایان بر اهمیت تمرکز در دیدارهای آینده تاکید کرد تا نتایج تیمش بهبود یافته و بقای آنها در لیگ حرفه‌ای تضمین شود.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.