ذخایر کالاهای اساسی مطلوب است

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 23:52
مدیرکل نظارت بر شبکه‌های توزیعی سازمان حمایت گفت: کالا به وفور در انبارها موجود است و هیچ کمبودی از نظر ذخایر نداریم.
ذخایر کالاهای اساسی مطلوب است؛ کمبودها را به ۱۲۴ و ۱۳۵ گزارش دهید
 
به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمود میرباقری با اشاره به بازدید خود از انبارهای اختصاص یافته به کالاهای اساسی افزود: خوشبختانه کالا به میزان کافی در انبارها وجود دارد و همه اقلام مورد نیاز بازار در دسترس است.
 
وی با تأکید بر نقش نظارتی مردم در توزیع کالاها ادامه داد: اگر مردم در هر نقطه‌ای احساس کمبود کالایی داشتند، می‌توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و سامانه ۱۲۴ اصناف اعلام کنند تا در اسرع وقت بررسی و پیگیری شود.
 
مدیرکل نظارت بر شبکه‌های توزیعی سازمان حمایت همچنین از رصد مستمر آمار توزیع کالاها خبر داد و گفت: آمار توزیع کالاها به‌ویژه کالاهای اساسی را از شرکت‌های پخش، منابع تأمین‌کننده، انجمن‌های تولیدکنندگان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای دریافت و بررسی می‌کنیم تا فرآیند توزیع با شفافیت کامل انجام شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.