تاج: بازیکنان و مربیان خارجی نمی‌توانند فسخ کنند

مشرق نیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 21:20
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد بازیکنان و مربیان خارجی نمی‌توانند قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در واکنش به بحث فسخ قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال ایران به دلیل شرایط فعلی کشور گفت: آنها نمی‌توانند فسخ کنند. فسخ قرارداد یک طرفه به دلیل شرایط فورس ماژور رخ می‌دهد. این شرایط وجود ندارد چون قرار است لیگ برتر برگزار شود.

وی افزود: ایجنت‌ها نباید نقش پررنگی در باشگاه‌ها داشته باشند. این صحبت‌ها زاییده ذهن برخی ایجنت‌ها است که می‌خواهند به نفع بازیکن یا مجموعه‌ای کار کنند و باشگاه‌ها متحمل ضرر شوند. باشگاه‌ها باید محکم بایستند اما باشگاه‌هایی متضرر می‌شوند که نقش ایجنت‌ها در بستن قرارداد بیشتر باشد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.