روسیه: برای کاهش تنش‌ها در منطقه تلاش می‌کنیم

مشرق نیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 21:07
روسیه از تشدید تلاش‌ها برای کاهش تنش ناشی از تجاوز تروریستی آمریکایی صهیونیستی به ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه روسیه شامگاه یکشنبه به وقت تهران اعلام کرد که سرگئی لاوروف، وزیر خارجه این کشور از تلاش ها برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه خبر داده است.

به گزارش منابع خبری، او در گفت‌وگو با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، امیدواری خود را به تلاش‌ها برای جلوگیری از تشدید تنش در خاورمیانه ابراز کرد.طرفین درباره تلاش‌های تعدادی از کشورها برای کاهش تنش در منطقه رایزنی کردند .

لاوروف و عراقچی درباره بحث‌های شورای امنیت سازمان ملل برای تضمین دریانوردی نیز گفتگو کردند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.