حمله پهپادی دشمن آمریکایی-صهیونی به اسکله دوحه در قشم

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 21:00
قشم-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، از حمله پهپادی دشمن آمریکایی و صهیونیستی به اسکله دوحه در جزیره قشم خبر داد و اعلام کرد: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نفیسی با تأکید بر اینکه این نخستین بار نیست که دشمن به این اسکله حمله می کند، گفت: متأسفانه پیش از این نیز دشمن اقدام به حمله به اسکله دوحه کرده بود که این موضوع نشان دهنده رویکرد خصمانه و مستمر دشمن علیه زیرساخت‌های غیرنظامی و اقتصادی منطقه است.

وی افزود: خوشبختانه در این حمله، کسی زخمی یا شهید نشده است و نقاط مورد حمله خالی بوده است.

معاون استاندار هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: با وجود این اقدامات خصمانه، آمادگی کامل در منطقه برای مقابله با تهدیدات وجود دارد و امنیت پایدار در جزیره قشم و سایر نقاط استان برقرار است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.