اتوبوسرانی کرمانشاه در اجتماعات شبانه رایگان شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 20:29
کرمانشاه - مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از ارائه خدمات رایگان اتوبوسرانی در شب‌های اجتماعات مردمی تا پایان فروردین خبر داد.

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر، از رایگان شدن خدمات ناوگان اتوبوسرانی در شب‌های برگزاری اجتماعات مردمی «نحن منتقمون» خبر داد و اظهار کرد: این تصمیم با دستور شهردار کرمانشاه و در راستای تسهیل تردد شهروندان اتخاذ شده است.

وی افزود: بر این اساس، خدمات اتوبوسرانی از نقاط مختلف شهر از جمله شهرک چغاکبود، مرادحاصل، رسالت، ده‌پهن و کیانشهر از ساعت ۲۰ به‌صورت رفت و برگشت در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه ادامه داد: مبادی حرکت از مساجد تعیین‌شده در این مناطق است و تلاش شده دسترسی مناسبی برای حضور مردم در این اجتماعات فراهم شود.

شهبازی با اشاره به شرایط کنونی کشور تصریح کرد: ناوگان حمل‌ونقل شهری به‌صورت شبانه‌روزی فعال بوده و در تلاش است خدمات پایدار و مستمری به شهروندان ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای همراهی با مردم و ایجاد سهولت در تردد آن‌ها در این ایام انجام شده و امید می‌رود رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه در پایان گفت: اجتماع امشب در میدان مرکزی شهر رأس ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و ناوگان اتوبوسرانی آماده جابجایی شهروندان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.