حمله موشکی ایران به حیفا و بئرالسبع

الف یکشنبه 16 فروردین 1405 - 19:49
رسانه‌های عبری امروز (یکشنبه) اعلام کردند یک موشک شلیک‌شده از سوی ایران مستقیماً مجتمع صنایع «نئوت حوفاف» در شهر بئرالسبع در جنوب اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

به گزارش تابناک، رسانه‌های عبری گزارش دادند، آژیرهای هشدار در بئرالسبع، دیمونا و دیگر مناطق صحرای نقب به صدا درآمد.

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اصابت مستقیم به این مجتمع صنعتی در نقب، دقیقاً در همان نقطه‌ای رخ داده که هفته گذشته نیز با یک موشک ایرانی هدف قرار گرفته بود.

دفاع مدنی رژیم اشغالگر نیز ادعا کرد هیچ خطری از نظر انتشار مواد سمی یا شیمیایی از کارخانه‌ای که با موشک ایرانی مورد اصابت قرار گرفته، وجود ندارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش کرد، موشک ایرانی نخست که به جنوب اراضی اشغالی شلیک شده بود رهگیری نشد، در حالی که شبکه ۱۳ از رهگیری موشک دوم خبر داد.

فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل از صدور هشدار اولیه در حیفا، خلیج حیفا و بلندی‌های جولان اشغالی پس از رصد شلیک موشک‌هایی از ایران در روز یکشنبه خبر داد. آژیرها همچنین در مناطق شمال اراضی اشغالی به صدا درآمده و از صهیونیست‌ها خواسته شد به پناهگاه‌ها بروند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.