دو عضو خانواده جودو در پی حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهر قدس، به شهادت رسیدند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، امیرعلی پیرویسی و امیرحسین سلجوقی که از جودوکاهای حرفهای شهر قدس استان تهران بودند و سالها در این رشته فعالیت داشتند، در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی آمریکایی به کشورمان به فیض شهادت نائل آمدند.
فدراسیون جودو ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به اماکن ورزشی و ورزشکاران، شهادت جودوکاها را تسلیت گفت.
در پیام فدراسیون جودو آمده است: عروج امیرعلی پیرویسی و امیرحسین سلجوقی دو فرزند برومند ایران اسلامی که از قهرمانان جودو بودند و به فیض شهادت نائل آمدند به محضر مردم شهیدپرور ایران و خانواده جودو تسلیت عرض مینمائیم و از درگاه خداوند متعال برای روح پرفتوح این دو شهید عزیز علو درجات و همنشینی با ائمه (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.