با شعار «اول آمریکا» رأی می گیرند، اما وقتی توسط یک جنایتکار تحت تعقیب باج گیری می شوند، به «اول اسرائیل» می چرخند.
وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در حساب ایکس به پیام تهدیدآمیز رئیسجمهور ایالات متحده واکنش نشان داد و نوشت: هیچ چیز به اندازه حرفهای رکیک، «پیروزی» را فریاد نمیزند.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در واکنش به پیام تهدیدآمیز رئیسجمهور ایالات متحده علیه ایران با استفاده از الفاظ رکیک، در حساب ایکس خود نوشت:
هیچ چیز به اندازه حرفهای رکیک، «پیروزی» را فریاد نمیزند.
با شعار «اول آمریکا» رأی می گیرند، اما وقتی توسط یک جنایتکار تحت تعقیب باج گیری می شوند، به «اول اسرائیل» می چرخند.
هدف قرار دادن زیرساختهای غیرنظامی قدرت نیست؛
«جنایت جنگی» از سر استیصال است و سقوطی که جهان را به عصر حجر میکشاند.
راستی، عید پاک هم مبارک.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.