وزیر نیرو: مشکلی در تأمین برق نداریم؛ ذخایر مازاد است

عصر ایران یکشنبه 16 فروردین 1405 - 18:50
عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو، با اشاره به پایداری شبکه توزیع، از وجود مازاد تولید برق در کشور خبر داد. وی تأکید کرد که علی‌رغم نبود مشکل در تأمین انرژی، شهروندان باید با مدیریت مصرف و پرهیز از اسراف، به پایداری هرچه بیشتر شبکه کمک کنند.

وزیر نیرو با اشاره به مازاد برق در کشور گفت: برق تمام مراکز حساس کشور تامین است.

به گزارش فارس، عباس علی آبادی وزیر نیرو گفت: در تأمین برق مشکلی نداریم اما مردم باید مصرف برق را مدیریت کنند. 

وی با بیان اینکه برق تمام مراکز حساس کشور تامین است.

علی آبادی بیان با اشاره به مازاد برق گفت: تا این لحظه گفت و گو حتی مازاد برق نیز داریم اما باید بصورت بهینه برق مصرف شود و از اسراف پرهیز کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.