طباطبایی: تنگه هرمز فقط با جبران همه خسارت های جنگ باز خواهد شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 18:25
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور بیان کرد: تنگه هرمز زمانی باز خواهد شد که با رژیم حقوقی جدید از محل بخشی از عایدی عوارض عبور و مرور همه خسارت‌های ناشی از جنگ تحمیلی جبران شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در ایکس در واکنش به اظهارات اخیر بی ادبانه ترامپ علیه مردم ایران نوشت: ‏از شدت استیصال و عصبانیت به فحاشی و یاوه‌گویی افتاده است؛ حرامزاده احمق با دیوانگی پایه‌گذار یک جنگ تمام عیار در منطقه شده و هنوز رجز می‌خواند.

طباطبایی بیان کرد: تنگه هرمز زمانی باز خواهد شد که با رژیم حقوقی جدید از محل بخشی از عایدی عوارض عبور و مرور آن همه خسارت‌های ناشی از جنگ تحمیلی جبران شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.