جلسه مدیران لیگ برتری دقیقه ۹۰ غیرحضوری شد!

خبرورزشی یکشنبه 16 فروردین 1405 - 12:11
جلسه مدیران عامل استقلال و پرسپولیس همراه با ۱۴ مدیر باشگاه لیگ برتری در آخرین لحظات از حالت حضوری به شکل غیر حضوری تغییر یافت!

سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قصد دارند حداکثر تا بیستم فروردین ۱۴۰۵ تکلیف ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را مشخص کنند.

در همین راستا قرار شد ظهر یکشنبه شانزدهم فروردین جلسه‌ای با حضور ۱۶ مدیرعامل لیگ برتری، مدیران ارشد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برگزار شود اما حوالی ساعت ۱۰ صبح و به فاصله یک ساعت مانده تا آغاز نشست مذکور به تمام مدیران اعلام شد این جلسه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و طرفین به جای نشستن دور یکدیگر، در قالب وبینار پیرامون ادامه رقابت‌های باشگاهی مشغول مذاکره شده اند. قرار است در پایان این نشست تکلیف ادامه لیگ بیست و پنجم و جام حذفی مشخص شود.

در تعطیلات نوروز این بحث مطرح شد که ادامه لیگ بیست و پنجم از ابتدای اردیبهشت به صورت متمرکز داخل یک استان برگزار شود ولی با توجه به اینکه طبق قاعده فیفا، بازی‌های باشگاهی تیم‌های حاضر در جام جهانی حتماً باید تا بیستم اردیبهشت به پایان برسد، بعید است که بتوان هفته‌های باقیمانده را به صورت متمرکز انجام داد چون امکانات لازم برای انجام چنین کار مهمی در یک استان واحد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: جدول می‌گوید استقلال قهرمان است کسی هم نباید اعتراض کند!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.