واکنش علی نعمتی به حمله دشمن صهیونی آمریکایی به شرکت فولاد

افکار نیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 11:16
مدافع تیم ملی می‌گوید که بمباران صنایع فولاد برای هر کسی بسیار تلخ است.

علی نعمتی، بازیکن ملی‌پوش تیم فولاد خوزستان، در واکنش به حمله دشمن صهیونی آمریکایی به شرکت فولاد به خبرنگار ما گفت: حدود دو سال است که افتخار عضویت در خانواده بزرگ فولاد را دارم و در این مدت به‌خوبی دریافته‌ام که این باشگاه و مجموعه چه جایگاه مهم و ارزشمندی در میان مردم شریف خوزستان دارد. فولاد تنها یک باشگاه فوتبال نیست، بلکه بخشی از زندگی بسیاری از خانواده‌های این استان محسوب می‌شود.

وی افزود: وقتی خبر این حمله را شنیدم، عمیقاً ناراحت و متأثر شدم. طبیعی است که چنین اتفاقی برای هر کسی که خود را عضوی از خانواده فولاد می‌داند، بسیار تلخ باشد. من با تمام وجود در کنار مردم عزیز خوزستان هستم و مطمئن باشید هر کمکی که از دستم برآید، برای حمایت از آن‌ها دریغ نخواهم کرد.

بازیکن تیم فولاد خوزستان در پایان گفت: مردم خوزستان همواره نشان داده‌اند که مردمانی شجاع، مقاوم و دلاور هستند و بدون تردید شایسته بهترین‌ها و آرامش هستند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.