دو جودوکار دیگر به شهادت رسیدند

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 10:51
در پی حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهر قدس دو عضو خانواده جودو به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، امیرعلی پیرویسی و امیرحسین سلجوقی که از جودوکاران حرفه‌ای شهر قدس استان تهران بودند و سالها در این رشته فعالیت داشتند، در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی آمریکایی به کشورمان به فیض شهادت نائل آمدند.

فدراسیون جودو ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به اماکن ورزشی و ورزشکاران، شهادت این جودوکار را تسلیت گفت.

در پیام فدراسیون جودو آمده است: عروج امیرعلی پیرویسی و امیرحسین سلجوقی دو فرزند برومند ایران اسلامی که از قهرمانان جودو بودند و به فیض شهادت نائل آمدند را به محضر مردم شهیدپرور ایران و خانواده جودو تسلیت عرض می نمائیم و از درگاه خداوند متعال برای روح پرفتوح این دو شهید عزیز علو درجات و همنشینی با ائمه(ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.