روند بازسازی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی آزادی پس از توقف ۱۵ روزه، دوباره از سر گرفته شد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، افشین عیدی، سرپرست اجرایی پیست آزادی گفت: وقفه ایجادشده در عملیات عمرانی حدود ۱۵ روز بود و این توقف ناشی از تعطیلات نوروز و تعلیق فعالیت کارخانهها بوده است.
وی با اشاره به پیشرفت کارها پیش از تعطیلات، افزود: زیرسازی پیست انجام شده است، ۸۰ نیوجرسی نصب شده و تخریب کامل ساختمان VIP هم به پایان رسیده است. ۵۰ نیوجرسی دیگر نیز سفارش داده شده که با آغاز فعالیت کارخانهها، از امروز تحویل و نصب میشود. همچنین فنسها، لولهها و لاستیکهای ضربهگیر نیز آماده نصب هستند و پس از استقرار آن ها، امکان استفاده تمرینی از پیست از حدود یک ماه آینده فراهم می شود.
عیدی گفت: پس از نصب نیوجرسیها، فنسها و لاستیکها، امکان برگزاری تمرین و برخی مسابقات مانند اسلالوم و درگ وجود خواهد داشت.
سرپرست اجرایی پیست آزادی درباره زمانبندی تکمیل پروژه، افزود: در صورت تأمین بودجه لازم، ساخت ساختمان VIP و بخشهای باقیمانده حداکثر سه ماه زمان میبرد؛ در غیر اینصورت روند تکمیل کندتر خواهد شد.
وی گفت: رشتههایی مانند سرعت اتومبیلرانی و سرعت موتورسواری که به ساختمان ریس کنترل نیاز دارند تا آمادهشدن این بخش امکان برگزاری کامل مسابقات را نخواهند داشت.
عیدی با اشاره به آسیبهای واردشده به برخی نقاط پیست در جنگ اخیر، افزود: اگرچه ساختمانهای پیست دچار خسارت جدی نشدهاند، اما ترکشها و حرارت ناشی از اصابتها باعث آسیبدیدگی بخشهایی از آسفالت شده است.
سرپرست اجرایی پیست آزادی با ابراز امیدواری برای ادامه روند بازسازی و بازگشت فعالیتهای ورزشی، گفت: دلتنگ بچههای موتورسواری و اتومبیلرانی و همچنین صدای موتورها و ماشینها هستیم و امیدوارم هرچه زودتر به شرایط طبیعی برگردیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.