واکنش قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به تازه‌ترین تهدید ترامپ‌ | تأسیسات زیرساختی دشمن را ویرانگر و مستمر هدف قرار می‌دهیم

همشهری آنلاین یکشنبه 16 فروردین 1405 - 01:04
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) هشدار داد چنانچه دشمن دچار خطای محاسباتی شده و به زیرساخت‌های ایران حمله کند، تمامی تأسیسات زیرساختی مورد استفاده آمریکا و اسرائیل بدون هیچ محدودیتی هدف قرار می‌گیرند.

به گزارش همشهری آنلاین‌، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور جنگ‌طلب آمریکا با اشاره به فرصت ۱۰ روزه که برای حمله به زیرساخت‌های کشورمان تعیین کرده بود، مدعی شد فقط ۴۸ ساعت از این مهلت باقی مانده است!

سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در واکنش به ادعای ترامپ تأکید کرد: دشمنان آمریکایی - صهیونی زیرساخت‌های ایران را تهدید کرده‌اند اما باید بدانند که نیروهای مسلح برای دفاع از حقوق ملت و سرمایه‌های ملی لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت هرگونه تعرضی همه زیرساخت‌های مورد استفاده ارتش تروریست آمریکا و رژیم صهیونیستی بدون محدودیت هدف حملات مستمر و ویرانگر قرار می‌گیرند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.