حمله پهپادی امروز دشمن به کارخانه سیمان بندر خمیر

رکنا شنبه 15 فروردین 1405 - 13:26
معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان از حمله پهپادی به کارخانه سیمان بندر خمیر خبر داد.
حمله پهپادی امروز دشمن به کارخانه سیمان بندر خمیر

به گزارش رکنا،  نفیسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان امروز از حمله پهپادی ارتش متجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به کارخانه سیمان بندر خمیر خبر داد و افزود: خوشبختانه این حمله با هوشیاری نیروهای مستقر در منطقه و بدون هیچگونه تلفات جانی همراه بوده است.

علی‌رغم تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در روند تولید و ناامنی‌آفرینی، فرآیند تولید در این کارخانه همچنان پایدار ادامه دارد و هیچ خللی در زنجیره تولید ایجاد نشده است.

اینگونه اقدامات مذبوحانه نه تنها خللی در اراده مردم و مسئولین برای پیشرفت ایجاد نمی‌کند، بلکه باعث افزایش آمادگی دفاعی و هوشیاری در برابر تهدیدات خواهد شد. 

طی روزهای گذشته مناطق غیر نظامی چون اسکله های بندرپل، بندر لنگه، بندر چارک و بندرعباس، جزیره هنگام و جزیره قشم مورد حمله جنگنده ها و پرتابه های دشمن قرار گرفته است که در این حملات چندین نفر به شهادت رسیده ، تعدادی از لنج و شناورهای غیرنظامی دچار حریق شده و به زیرساخت های این بنادر نیز آسیب وارد آمد.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.