هشدار سخنگوی قرارگاه خاتم به هرگونه تعرض به مراکز دیپلماتیک ایران

رکنا شنبه 15 فروردین 1405 - 12:05
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) به هر گونه تعرض به مراکز دیپلماتیک کشورمان هشدار داد و خطاب به رژیم صهیونی، گفت: سفارتخانه‌های ایران را بزنید، سفارتخانه‌هایتان را می‌زنیم.
هشدار سخنگوی قرارگاه خاتم به هرگونه تعرض به مراکز دیپلماتیک ایران

به گزارش رکنا،  سرهنگ ابراهیم ذوالفقاری روز شنبه ۱۵ فروردین ماه خطاب به دشمنان اعلام کرد: پیرو هشدار قبلی، بار دیگر به رژیم درمانده و رو به زوال صهیونیستی اخطار می‌دهیم، در صورت هرگونه تجاوز و تعرض به هریک از سفارتخانه‌ها و مراکز دیپلماتیک جمهور اسلامی ایران، تمام سفارتخانه‌های بی هویت و جعلی آن رژیم در منطقه، هدف مشروع نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی بوده و مورد اصابت قرار خواهند گرفت.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: فراموش نکنید به آنچه می‌گوییم با سرعت و شدت عمل می‌کنیم.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.