فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به سران آمریکا:سربازان شما را به ماقبل حجر می‌فرستیم

رکنا جمعه 14 فروردین 1405 - 13:05
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر بازگرداندن ایران به عصر حجر، خطاب به آمریکایی‌ها تصریح کرد: خاک ایران، قتلگاه متجاوزان است؛ اگر شک دارید، امتحان کنید.
فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به سران آمریکا:سربازان شما را به ماقبل حجر می‌فرستیم

به گزارش رکنا،  امیر سرتیپ علی جهانشاهی فرمانده نیروی زمینی ارتش در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر بازگرداندن ایران به عصر حجر، با بازنشر ویدئویی از تصاویری از آمادگی رزمی تکاوران ارتش نوشت:

«‌ما سربازان شما را نه به عصر حجر، به ماقبل حجر می‌فرستیم.

تکاوران ارتش سال‌هاست با تمرینات سنگین، در آمادگی کامل هستند.

خاک ایران، قتلگاه متجاوزان است؛ اگر شک دارید، امتحان کنید.»

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.