به گزارش رکنا، مدیرکل هواشناسی استان تهران از تداوم ناپایداریهای جوی و افزایش ابر در روزهای آینده در پایتخت خبر داد.
حمیدرضا خورشیدی با اشاره به آخرین پیشبینیهای هواشناسی گفت: آسمان استان تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در برخی ساعات وزش باد پیشبینی میشود.
وی افزود: از ظهر شنبه هفته آینده به تدریج بر میزان ابرها افزوده میشود و سرعت وزش باد نیز افزایش خواهد یافت. به گفته خورشیدی، از شنبه شب تا یکشنبه در سطح استان گاهی رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و احتمال رعد و برق پیشبینی میشود.
مدیرکل هواشناسی استان تهران همچنین بیان کرد: در ارتفاعات استان نیز در برخی ساعات احتمال بارش باران و برف وجود دارد.
بر اساس اعلام هواشناسی، آسمان تهران در روز جمعه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش باد در برخی ساعات خواهد بود و دمای هوا نیز حداقل ۸ و حداکثر ۱۸ درجه سانتیگراد پیشبینی شده است.