افزایش مصدومان زن و کودک در تهران؛ تخریب ۳ پایگاه و انهدام ۸ آمبولانس

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 12:38
رئیس اورژانس استان تهران، امروز از آخرین وضعیت مصدومان و خسارت‌های واردشده به زیرساخت‌های امدادی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمداسماعیل توکلی، رئیس اورژانس استان تهران، امروز از آخرین وضعیت مصدومان و خسارت‌های واردشده به زیرساخت‌های امدادی خبر داد.

وی با اشاره به افزایش شمار زنان و کودکان در میان مصدومان و شهدا، اظهار داشت: تاکنون ۱۲۰ زن در میان مصدومان ثبت شده‌اند و همچنین ۱۷ تا ۱۸ کودک زیر ۱۲ سال نیز در بین مجروحان قرار دارند.

رئیس اورژانس استان تهران در خصوص خسارت‌های وارده به پایگاه‌های امدادی تصریح کرد: ۲۵ پایگاه اورژانس دچار آسیب شده‌اند که از این تعداد، سه پایگاه به‌طور کامل تخریب شده است.

توکلی در ادامه با اشاره به خسارت‌های واردشده به ناوگان عملیاتی اورژانس افزود: ۲۳ دستگاه آمبولانس آسیب دیده که هشت دستگاه به‌طور کامل از بین رفته و دو دستگاه دیگر همچنان زیر آوار باقی مانده و امکان خارج‌سازی آن‌ها فراهم نشده است.

وی همچنین به شهادت یک نیروی اورژانس در حین انجام مأموریت اشاره کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.