سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: کلاسهای دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی تا پایان فروردین به صورت مجازی برگزار خواهد شد و برای اردیبهشت اطلاع رسانی میشود.
به گزارش رکنا، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،علی فرهادی گفت: امتحانات دانش آموزان پایههای هفتم تا دهم از ۹ خرداد آغاز میشود.
وی گفت: مدارس فرصت دارند تا قبل از شروع امتحانات ، تدریس کتابهای درسی را تکمیل کنند.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: معلمان مدارس ابتدایی موظفند ، ثبت نمرات ارزشیابی توصیفی را از ۹ خرداد آغاز کنند.
فرهادی در ادامه افزود: درباره زمان امتحانات نهایی پایههای یازدهم و دوازدهم، اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.