قدردانی رئیس‌جمهور از اعضای اورژانس استان تهران

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 14:07
دفتر رئیس‌جمهوری در تماسی با اورژانس استان تهران از طرف وی از تلاش‌ها و اقدامات اعضای اورژانس باوجود حملات مکرر دشمنان به اماکن متعلق به این سازمان، قدردانی کرد.

قدردانی رئیس‌جمهوری از اعضای اورژانس استان تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما دفتر رئیس‌جمهوری در این تماس با ابلاغ سلام و قدردانی مسعود پزشکیان از تلاش‌ها و اقدامات اعضای اورژانس استان تهران باوجود حملات مکرر دشمنان قدردانی کرد.

رئیس‌جمهوری در این پیام تاکید کرد: قدردان زحمات تک‌تک شما عزیزان در میدان و صحنه هستیم. امیدواریم با یاری و کمک همه شما این لحظات سخت برای مردم عزیز ما آسان سپری شود.

پزشکیان با قدردانی از اقدامات اعضای اورژانس تهران و همراهی خانواده‌های آنان، تصریح کرد: در شرایطی در صحنه هستید که از عزیزان و خانواده‌های خود دور مانده‌اید؛ خدا به همه شما عزت و سربلندی بدهد. این جنگ به‌زودی زود با پیروزی ایران ما به پایان خواهد رسید. دل من به تک‌تک شما اعضای اورژانس گرم است. شما همگی مرد میدان هستید و ایران به تک‌تک شما افتخار می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.