عضو هیات رئیسه مجلس: طرح خروج از NPT به زودی در دستور کار صحن علنی قرار می‌گیرد

اقتصادنیوز شنبه 08 فروردین 1405 - 19:48
اقتصادنیوز:عضو هیات مجلس گفت که چندین طرح مرتبط با خروج ایران از معاهده NPT در سامانه مجلس ثبت شده و در اسرع وقت در دستور صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «‌چندین طرح مرتبط با خروج ایران از معاهده NPT توسط تعدادی از همکاران ثبت شده است.

در راستای اتخاذ تصمیمات راهبردی در برابر اقدامات خصمانه، در اسرع وقت این طرح‌ها جمع‌بندی شده و در دستور کار کمیسیون و صحن مجلس قرار خواهد گرفت.

‌اراده مجلس دفاع قاطع از منافع ملی وحقوق هسته‌ای ملت ایران است.»

صبح امروز مالک شریعتی نماینده تهران نیز از تهیه طرح ‎سه‌فوریتی حمایت از حقوق هسته‌ای ملت ایران با سه محور «اعلام خروج از ‎NPT»، «لغو قانون اقدام متقابل در اجرای ‎برجام» و «حمایت از پیمان جدید بین‌المللی با کشورهای همسو (ازجمله شانگهای/بریکس) در توسعه فناوری‌های صلح آمیز هسته‌ای» خبر داده بود. 


 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.