
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تاکنون ۸ مگاوات از بخش نخست نیروگاه بهطور کامل تکمیل شده و بخش دوم این فاز، بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
ظرف یک تا دو هفته آینده، تمامی پنلهای فاز اول ۱۴ مگاواتی تکمیل و آماده نصب پنلهای خورشیدی خواهند شد.
در فاز ۱۴ مگاوات دوم نیز بخشی از پایهها اجرا شده و طی چند روز آینده روند نصب پایهها آغاز میشود. پیشبینی میشود این بخش نیز ظرف یک تا دو هفته آینده به پایان برسد و همزمان با اجرای پایهها، کار نصب پنلها دنبال شود. با تکمیل این مرحله، آمادگی لازم برای ورود نیروگاه به مدار در تیرماه امسال فراهم میشود.