استارت تیم ملی برای بازی با کاستاریکا/ تمرین تیم ملی در دو گروه

مشرق نیوز شنبه 08 فروردین 1405 - 16:17
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای دومین دیدار تدارکاتی در ترکیه آغاز شد.

به گزارش مشرق، بلافاصله پس از برگزاری دیدار تیم ملی ایران برابر نیجریه، تمرینات ملی پوشان فوتبال ایران برای دیدار برابر کاستاریکا آغاز شد.

تمرین امروز در دو بخش جداگانه برگزار شد، به طوری که بازیکنان ثابت در مصاف با نیجریه در محل هتل تیم ملی زیر نظر مربیان به تمرین ریکاوری پرداختند و بازیکنان ذخیره و نفراتی که دقایق کمتری بازی کرده بودند با حضور در چمن زیر نظر امیر قلعه‌نویی تمرینات تاکتیکی را مرورکردند.

در تمرین تاکتیکی ملی‌پوشان که با حضور ۱۴ بازیکن برگزار شد بازیکنان در ابتدا با انجام کارهای کششی و نرمش بدن‌های خود را آماده کردند و بعد از آن به حفظ توپ و حمله و دفاع تیمی پرداختند. سرعت، دقت و تمرکز در این بخش از تمرینات مورد تاکید مربیان بود.

در ادامه تمرین، بازیکنان به دو تیم تقسیم شدند و بازی فوتبال درون تیمی را انجام دادند.

در بخش پایانی تمرین، برخی بازیکنان به تمرین شوتزنی از بیرون محوطه جریمه پرداختند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.