تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان برای دومین دیدار تدارکاتی در ترکیه آغاز شد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه، تمرینات ملی پوشان کشورمان برای دیدار مقابل کاستاریکا آغاز شد.
تمرین امروز در دو بخش جداگانه برگزار شد، به طوری که بازیکنان ثابت در مصاف با نیجریه در هتل تیم ملی زیر نظر مربیان به تمرین ریکاوری پرداختند و بازیکنان ذخیره و نفراتی که دقایق کمتری بازی کرده بودند با حضور در چمن زیر نظر امیر قلعهنویی تمرینات تاکتیکی را مرور کردند.
در تمرین تاکتیکی ملیپوشان که با حضور ۱۴ بازیکن برگزار شد؛ بازیکنان در ابتدا با انجام کارهای کششی و نرمش، بدنهای خود را آماده کردند و بعد از آن به حفظ توپ و حمله و دفاع تیمی پرداختند. سرعت، دقت و تمرکز در این بخش از تمرینات مورد تاکید مربیان بود.
در ادامه تمرین، بازیکنان به دو تیم تقسیم شدند و بازی فوتبال درون تیمی را انجام دادند.
در بخش پایانی تمرین، برخی بازیکنان به تمرین شوتزنی از بیرون محوطه جریمه پرداختند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.