بازگشایی اماکن گردشگری گامی هوشمندانه در شرایط کنونی کشور بود

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 14:24
همدان- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بازگشایی اماکن تاریخی و گردشگری و ارائه خدمات نوروزی را اقدامی هوشمندانه از سوی دولت با توجه به شرایط کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد آریایی‌نژاد ظهر شنبه در دیدار با رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر، بازگشایی اماکن تاریخی و گردشگری و ارائه خدمات نوروزی را اقدامی هوشمندانه از سوی دولت با توجه به شرایط کشور عنوان کرد.

وی با تاکید بر اهمیت عادی‌سازی جریان زندگی و استمرار خدمات‌رسانی مناسب به مسافران و شهروندان، از تلاش‌های اداره میراث‌فرهنگی ملایر قدردانی کرد.

در این دیدار، ابراهیم جلیلی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان ملایر، گزارشی از برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی، بازگشایی اماکن و محوطه‌های تاریخی و گردشگری و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران ارائه کرد.

جلیلی اقدامات صورت گرفته را در راستای ایجاد روحیه وحدت، همدلی و تاب‌آوری اجتماعی در شرایط ویژه کشور دانست.

وی همچنین بر استمرار تلاش مجموعه میراث‌فرهنگی شهرستان و نظارت بر مجتمع‌های بین‌راهی و اماکن اقامتی جهت خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و گردشگران تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.