۶۲۰۰ نفر در مدارس استان ایلام اسکان یافتند

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 13:55
ایلام - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۶ هزار و ۲۰۰ نفر در مدارس استان ایلام اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج زینی وند ظهر شنبه در بازدید از مدارس استان با اعلام این خبر گفت: از ۲۷ اسفندماه که ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمودند در استان ایلام نیز تمهیدات پذیرایی از مهمانان نوروزی با اولویت خدمات دهی به فرهنگیان آغاز و قریب به ۷۵۰ کلاس درس در سطح مدارس استان آماده پذیرش مسافران در این ایام شدند.

وی ادامه داد: تا روز جمعه هفتم فروردین ماه یکهزار و ۴۳۶ خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی به تعداد۴ هزار و ۶۴۹ نفر و به مدت ۶ هزار و ۲۰۰نفرروز از خدمات اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان استفاده کردند.

زینی وند همچنین به شهرستان های مهمان پذیر استان در اسکان نوروزی فرهنگیان اشاره داشت و گفت؛ تا امروز شهرستان های بدره، سیروان و منطقه آموزشی زرین آباد به ترتیب رتبه های اول تا سوم پذیرش مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.