جمع آوری ۹۷ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در زابل

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 13:31
زابل - فرمانده انتظامی شهرستان زابل از جمع آوری ۹۷ نفر اتباع بیگانه و ۸۸ نفر معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر نواب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت،طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی هفته گذشته در سطح شهرستان زابل اجرا شد که در نتیجه اجرای این طرح ۱۸ نفر سارق، ۸۸ نفر معتاد متجاهر،۹ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۹۷ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل افزود: همچنین در این طرح تعداد ۴ دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه خودروی سرقتی، ۱ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر، ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق، ۶ قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، فاقدپلاک و دارای آلودگی صوتی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.