کشوریان: پروژه‌های راهسازی استان بوشهر پیشرفت مطلوبی دارد

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 09:30
بوشهر- مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: پروژه‌های راهسازی استان بوشهر پیشرفت مطلوبی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر کشوریان صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برنامه‌های مهمی در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: محور گناوه - گوره گچساران داری پنج پل رودخانه‌ای به طول مجموع ۲۴۰ متر است که در حال حاضر ۹۷ درصد پیشرفت دارد و در مرح پیانی برای تکمیل است.

کشوریان با اشاره به بهره‌برداری از باند غربی مسیر دیر - کنگان (طرح وفاق) به طول ۶.۲ کیلومتر به همراه اجرای لایه دوم آسفالت افزود: باند شرقی و بخشی از چهارخطه کنگان نیز با انتخاب پیمانکار جدید به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد رسیده است.

وی ادامه داد:‌ قطعات ۱۲ تا ۱۴ پروژه بزرگراه چهارخطه دیر - بوشهر به طول ۲۵ کیلومتر از محدوده ورودی روستای بربو در محور ساحلی بوشهر - دیر تا تقاطع غیرهمسطح چاه تلخ در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: با تخصیص ۸۵۱ میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال طی یک سال گذشته، پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۶۷ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: احداث مسیر و پل دوم رودخانه باهوش، باند دوم محور بوشهر - گناوه، پروژه بزرگراه اهرم–برازجان، پروژه باند دوم کمربندی گناوه و تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر گناوه در دست اجرا است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.