واکنش باشگاه سپاهان به بمباران کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

خبرورزشی شنبه 08 فروردین 1405 - 09:11
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پیامی حمله به شرکت فولاد مبارکه اصفهان را محکوم کرد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از باشگاه سپاهان، مسئولان و مدیران این مجموعه ورزشی در پیامی بمباران شرکت فولادمبارکه اصفهان از سوی آمریکا و اسرائیل را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

در ادامه حملات و تجاوز آمریکایی-صهیونی به کشور عزیزمان ایران، شرکت فولاد مبارکه اصفهان مورد حمله وحشیانه قرار گرفت.

حمله مذبوحانه و بزدلانه به قلب صنعت ایران، تلاشی پوچ برای نابودی زیرساخت‌های اساسی کشور، سندی دیگر بر عمق دروغگویی و خباثت دشمن در ادعای هدف قرار ندادن زیرساخت‌های حیاتی ایران است.

فولاد مبارکه توانسته بود رکورد تمامی ادوار ۳۳ سال گذشته خود را با اتکا به تعهد و توانمندی اعضای این خانواده بزرگ پشت سر بگذارد و نقش بسزایی در ارزآوری و رفع چالش‌های اقتصادی برای کشورمان ایفا کند.

باشگاه سپاهان به عنوان عضوی از گروه فولاد مبارکه، تجاوز آمریکایی-صهیونی به بخشی از تأسیسات برق و بخشی از کارگاه ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه را محکوم کرده و ضمن قدردانی از پرسنل غیور، ایثارگر و پرتلاش این شرکت عظیم اعلام می‌دارد با عزم و اراده استوار، مصمم‌تر از گذشته مسیر پرافتخارش را ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: حمله هاشمی‌طبا به علی دایی؛ الان زمان «وسط لحاف خوابیدن» نیست/ سکوت یک قهرمان در جنگ «زشت» است

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.