به گزارش خبرگزاری رکنا، پیامی که با رمز مبارک «یامَن هو شَدیدُ العِقاب» و با تقدیم به هنرمندان و چهرههای سرشناس حامی انقلاب منتشر شده، مدعی شده است که نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی یک حمله ترکیبی، علیه تروریستهای صهیونیستی-آمریکایی در «بندر الشُّیوخ» و سواحل و بندر دبی اقدام کرده است.
ادعای هدف قرار دادن شناورهای نظامی در این پیام تفصیلی آمده است: «در این عملیات که با استفاده از موشکهای بالستیک و کروز «قدر ۳۸۰» انجام پذیرفت، ۶ فروند لندینگکرافت رزمی (LCU) نیروی دریایی آمریکا در بندر «الشیوخ» مورد اصابت دقیق قرار گرفت.»
منبع مذکور با انتشار ادعاهایی در خصوص خسارات وارده، نوشت: «طبق گزارش میدانی، ۳ فروند از این کشتیهای رزمی پس از اصابت غرق شده و مابقی در آتش در حال سوختن هستند و تعداد زیادی از تروریستهای آمریکایی نیز به هلاکت رسیدند.»
عملیات پهپادی در دبی همزمان با این ادعاها، در بخش دیگری از این پیام به عملیات پهپادی علیه اهداف خاص اشاره شده است. طبق این ادعا، «مراکز تجمع افسران یگان پهپادی آمریکا در ساحل و یکی از هتلهای دبی» با استفاده از پهپادهای انهدامی مورد اصابت قرار گرفتهاند.
در پایان این متن ضمن تأکید بر «تسلط و اشرافیت کامل» نیروی دریایی سپاه، آمده است که این عملیات کوبنده پاسخی به شرارتهای دشمن بوده است.