حمله دشمن صهیونی- آمریکایی به مجتمع آب سنگین خنداب

الف جمعه 07 فروردین 1405 - 19:38
معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: مجتمع آب سنگین خنداب هدف تهاجم دشمن آمریکایی صهیونی قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، حسن قمری، معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی دقایقی پیش با اشاره به حملات صهیونی- آمریکایی به استان مرکزی گفت: دو مرحله تهاجم دشمن آمریکایی و صهیونی به مجتمع آب سنگین صورت گرفته است. 

قمری افزود: این تهاجمات تلفات انسانی در پی نداشته و با توجه به اتخاذ تدابیر ایمنی از قبل، هیچ خطری مردم منطقه را تهدید نمی‌کند البته از مردم و شهروندان درخواست داریم تا از مراجعه به محل تهاجمات دشمن خودداری نمایند. 

به گزارش تسنیم، دقایقی قبل دشمن صهیونی- آمریکایی به شهرک صنعتی خیرآباد اراک نیز حمله نموده و طبق اعلام فرمانداری اراک، یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی خیرآباد لحظاتی قبل مورد هدف پرتابه دشمن قرار گرفت.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.