تاکید بر صیانت از اراضی دولتی

صدا و سیما جمعه 07 فروردین 1405 - 14:46
مدیر کل جدید راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بر اهمیت صیانت از اراضی دولتی و جلوگیری از تصرف غیرمجاز این اراضی تاکید کرد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما، مهدی پارسی مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در نشست صیانت از اراضی دولتی این استان افزود: این اداره کل به‌طور جدی از اراضی دولتی مراقبت می‌کند تا از هرگونه تصرف غیرقانونی جلوگیری شود و آسیبی به توسعه و عمران منطقه وارد نگردد.

پارسی افزود: صیانت از اراضی دولتی نه تنها در جهت حفظ منابع ملی بلکه در راستای جلوگیری از سوءاستفاده‌های اقتصادی و اجتماعی نیز حائز اهمیت است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از  مسئولان و کارکنان این اداره کل خواست تا با جدیت و مسئولیت‌پذیری بیشتر در راستای حفاظت از اراضی دولتی استان گام بردارند و در این مسیر همکاری بیشتری با نهادهای قضایی و انتظامی داشته باشند.

پارسی گفت: در کنار پیگیری‌های قانونی، آگاهی‌رسانی و فرهنگ‌سازی در سطح جامعه و مسئولان محلی نیز از جمله اولویت‌های ما خواهد بود.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به چالش‌های خاص استان در زمینه تصرفات غیرقانونی اراضی بر لزوم توجه ویژه به مناطق حساس و مستعد برای تصرفات تاکید کرد و گفت: در این استان برخی مناطق به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و اجتماعی در معرض تصرفات غیرقانونی قرار دارند به همین دلیل،نظارت مستمر و به‌موقع در این مناطق بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما از صیانت از اراضی دولتی، حفظ منابع ملی و جلوگیری از توسعه غیرقانونی و غیرمجاز است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.