حسن یزدانی: تا زمانی که جان در بدن دارم سرباز وطن خواهم بود

مشرق نیوز جمعه 07 فروردین 1405 - 13:05

به گزارش مشرق، حسن یزدانی در واکنش به حملات دشمن آمریکایی-صهیونی نوشت:

سلام و درود بر تمام مردم غیور ایران؛

نوروز باستانی رو با یاد و نام تمامی عزیزان از دست رفته تبریک می‌گویم.

آرزو می‌کنم سال جدید سالی همراه با خوشی عزت برطرف شدن تمام مشکلات آرامش و سربلندی برای ایران و ایرانی باشد.

اینجانب تا همیشه تا زمانی که جان در بدن دارم سرباز وطن و مردم عزیز کشورم خواهم بود که هرچه دارم بعد از خدا از شما مردم شریف دارم.

سرباز شما بودن برای من از هر مدال جهان و المپیک با ارزش‌تر است.

از خداوند بزرگ می‌خواهم هر آنچه خیر و صلاح شما مردم بزرگوار ایران است را مقدر فرماید.

من تا همیشه برابر تمام سربازان دلیر و سرافراز کشورم که با ایثار و جانفشانی برای خاک عزیزم در تلاش هستند و همچنین خانواده‌های داغ‌دار شهدای عزیز و با غیرت جنگ رمضان و شهدای دی ماه از مدافعان امنیت تا آن دست مردمی که با نیت اعتراض به خیابان آمدند و خانواده کودکان بی‌گناه و مظلوم میناب سر تعظیم فرود می‌آورم.

امیدوارم که سال نو نویدبخش پیروزی برای کشور و مردم غیورش باشد.

حسن یزدانی: تا زمانی که جان در بدن دارم سرباز وطن خواهم بود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.