ننگ بر آن‌که شک کند/ پست نوروزی حسن یزدانی در روزهای جنگ

خبرورزشی جمعه 07 فروردین 1405 - 13:01
حسن یزدانی درباره جنگ تحمیلی به کشورمان نوشت میان دشمن و وطن، ننگ بر آن‌که شک کند...

حسن یزدانی، ملی‌پوش آزادکار تیم ملی کشتی در پستی اینستاگرامی به جنگ آمریکا و اسرائیل با ایران واکنش نشان داد.

در پست اینستاگرامی حسن یزدانی در این باره آمده است:

  • سلام و درود بر تمام مردم غیور ایران
    نوروز باستانی را با یاد و نام تمامی عزیزان ازدست‌رفته، تبریک می‌گویم.
    آرزو می‌کنم سال جدید سالی همراه با خوشی، عزت، برطرف شدن تمام مشکلات، آرامش و سربلندی برای ایران و ایرانی باشد. اینجانب تا همیشه، تا زمانی که جان در بدن دارم سرباز وطن و مردم عزیز کشورم خواهم بود، که هرچه دارم بعد از خدا، از شما مردم شریف دارم.
    سرباز شما بودن برای من از هر مدال جهان و المپیک باارزش‌تر است.
    از خداوند بزرگ می‌خواهم هر آن‌چه خیر و صلاح شما مردم بزرگوار ایران است را مقدر فرماید.
    من تا همیشه برابر تمام سربازان دلیر و سرافراز کشورم که با ایثار و جان‌فشانی برای خاک عزیزم در تلاشند و همچنین خانواده‌های داغدار شهدای عزیز و باغیرت جنگ رمضان و شهدای دی‌ماه از مدافعان امنیت تا آن دسته مردمی که با نیت اعتراض به خیابان آمدند و خانواده‌ کودکان بی‌گناه و مظلوم میناب سر تعظیم فرود می‌آورم.
    امیدوارم که سال نو، نویدبخش پیروزی برای کشور و مردم غیورش باشد.

یزدانی همچنین تصویری برای پست خود انتخاب کرد که در آن نوشته شده: میان دشمن و وطن، ننگ بر آنکه شک کند.

بیشتر بخوانید: مایلی‌کهن: از جنگ و مرگ ناراحت می‌شوم، مردم عادی یا نیروی نظامی هم ندارد/ شورای شهر از تهران فقط بلوار علی دایی را دیده؟!

پست حسن یزدانی درباره جنگ

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.