سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خیلی نگران ایران هستم، ولی از این اتفاق شوکه نشدم، آمریکا کشور تروریست است و این برای من چیز جدیدی نبود.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، میودراگ بوژوویچ، سرمربی اسبق استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی نگران ایران هستم، ولی از این اتفاق شوکه نشدم. آمریکا کشور تروریست است و این برای من چیز جدیدی نبود. از این اتفاقی که برای مردم ایران رخ میدهد متاسف هستم. ماجرای اپستین را همه میدانند و اسناد زیادی از آن منتشر شده است، مورد دیگر نفت ایران است آنها میخواهند مثل نفت ونزوئلا نفت ایران را بگیرند. آنها فکر میکنند میتوانند کل دنیا را فتح کنند.
وی گفت: ایران حتماً باید در جام جهانی شرکت کند. در زمین باید حرفتان را بزنید. همه این صحبتها حرافی است و آنها فقط حرف میزنند. شما باید قدرت و پشتیبانی خود را در جام جهانی نشان دهید و به دنیا نشان دهید که فوقالعاده هستید. دشمنان ایران خبط بسیار بزرگی را مرتکب شدند. مدرسهای با ۱۷۶ کودک را مورد حمله قرار دادند و آنها را شهید کردند، باید جواب و تقاص این گناه را بدهند و مجازات شوند. این همه جرم و جنایت باورنکردنی است، دنیا را به آشوب کشیدهاند، اکثر افراد در دنیا طرف ایران را میگیرند چرا که شما کشوری مستقل هستید، کشور شما به کشوری حمله نکرده است و هیچ اشتباهی از سمت شما رخ نداده است.
بوژوویچ افزود: یوگوسلاوی نیز دچار چنین موردی شد و بمباران شد، برای ایجاد یک مقر ما را ۷۸ روز بمباران کردند، آنها گاوچران و وحشی هستند. قطعا در دنیای تمدن جایی ندارند آنها در مقایسه با تاریخ ایران، تاریخی ندارند و اصلا وجود نداشتهاند، بعضی وقتها آنها فکر میکنند میتوانند همه را بکشند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.